CHANTAL VINDT MENSEN VAN DIENST KUNNEN ZIJN, ONTZORGEN EN ADVISEREN HET MOOISTE WAT ER IS


Chantal is in september 2016 bij Q Makelaars begonnen op de vestiging in Delft. Hier is ze het team operationeel gaan ondersteunen op het gebied van verhuur. Daar hadden ze namelijk drie grote projecten tegelijk: Torenhoven, Wonen Boven de Hoven, en Harvest in Den Haag. De afdeling Verhuur heeft zich verder ontwikkeld en er zijn nieuwe samenwerkingsverbanden aangegaan in verschillende regio’s. Dit heeft voor Chantal geresulteerd in een nieuwe rol: Verhuurcoördinator. Samen met collega Cecile Visser is de kop en de start van alles wat met verhuur te maken heeft. Denk hierbij aan voornamelijk projectmatige verhuur maar ook aan losse woningverhuur.

Chantal over Q Makelaars:

“Ik ben vanaf 2007 tot en met 2012 werkzaam geweest in het vastgoed in Rotterdam. Daar hield ik mij bezig met alle aspecten op het gebied verhuur en beheer. Toen de crisis in het vastgoed verder opliep ben ik er tijdelijk tussenuit gegaan. Echter is mijn passie voor het vastgoed nooit minder geworden. Bij een blik op de website van Q werd er een oproep gedaan voor medewerkers die het team konden versterken. Ik heb geen moment getwijfeld en ben meteen in de pen geklommen. Dezelfde week nog zat ik met Richard om de tafel en dat was een zeer prettig gesprek waarin met veel passie werd gesproken over het vastgoed. Niet veel later hebben we alles formeel geregeld en ben ik aan de slag gegaan bij Q.


Richard is voortdurend bezig met de ontwikkeling van Q en de mensen die er werkzaam zijn. Hij probeert op innovatieve wijze de markt altijd een stap voor te zijn en kijkt hierbij welke kwaliteiten van het personeel hij waar kan inzetten. Daarnaast staat hij met zijn concept van een full-service woonwinkel denk ik sterk in de markt. Klanten vinden het fijn dat zij alles kunnen onderbrengen in één bedrijf.


Daarnaast is het voor klanten een grote meerwaarde dat we 24/7 bereikbaar en beschikbaar zijn. De flexibiliteit die we bieden door ook buiten de reguliere werktijden klaar te staan is voor hen echt een pluspunt. Met een full-service woonwinkel waarin je alles kunt onderbrengen op het gebied van wonen, een 24/7 bereikbaarheid en toegewijd personeel wat met passie hun vak verstaat druk je een waanzinnig stempel binnen de markt.


De werkwijze van Q is in het verlengde van mijn persoonlijke

kwaliteiten. Mensen van dienst kunnen zijn, ontzorgen en adviseren is het mooiste wat er is. Deze drie componenten komen continu en dagelijks terug in mijn werkzaamheden. Ze vloeien mooi over in mij als persoon. Ik wil en probeer altijd voor iedereen het beste eruit te halen. Als ik daar een stapje harder voor moet lopen, in het weekend, of buiten de reguliere werktijden dan heb ik daar geen enkele moeite mee. Afspraak is afspraak en wat is er mooier dan de dankbaarheid van een klant. Op die manier hoop ik ze een volgende keer weer te mogen verwelkomen.”


Één van de vele leuke dingen die Chantal mee maakt op kantoor:

“Even uit de comfortzone, dat is goed voor je”! Ik hoor het Richard nog zeggen. Voor ik het wist stond ik tennissen op de backoffice met Gert-Jan en binnen no-time stonden we te dubbelen doordat collega’s aansloten. Even een moment van ontspanning, gedachten heel even op nul. Het kan, mag en past allemaal prima binnen Q. Niets is te gek en er is altijd ruimte voor nieuwe ideeën, een praatje, een grapje enz. Ik hoop dan ook nog heel veel leuke, gekke en memorabele momenten mee te mogen maken binnen dit fantastische bedrijf!”